Diş Tedavisi ile ilgili Sıkça Sorulan Sorular

Diş Tedavisi ile İlgili en merak edilen soruların cevaplarına buradan ulaşabilirsiniz

Gülüş tasarımı ile hastanın tüm hayatı değişim gösterebilmektedir. Kalıcı ve estetikbir görümün elde edilmesine olanak sağlanmaktadır.

5 ile 15 yıl arasında değişim göstermektedir. Bu duruma pek çok farklı faktör etki etmektedir.

Dişin rengi ve parlaklığı kaybolmamaktadır. Bu kaplama ile kahve ve sigaradan dolayı dişlerde sararma oluşmamaktadır.

İmplant yerleştirildikten sonra hastanın ağzında 10 gün rahatsızlık hissi oluşabilmektedir. Eğer daha uzun süre ağrı hissi yaşanırsa mutlaka tekrardan muayene edilmesi gerekmektedir.

Protez dişlerin ömrü 15 ile 20 yıl arasında değişim göstermektedir.

Protez diş takıldıktan sonra ilk 1 saat bir şey yenmemesi gerekmektedir. 1 saat sonrasında yemek yenilebilmektedir.

Diş etlerinde bulunan sorunlar pembe estetik ile birlikte giderilmektedir. Aynı zamanda bu işlem kalıcıdır. Hasta ömür boyu sağlıklı ve estetik diş etlerine sahip olmaktadır.

İyileşme süresi tedavinin türüne göre değişim göstermektedir. Fakat genelde 1 ile 7 gün arasında tamamen iyileşme sağlanmaktadır.

İdeal ve pürüzsüz bir gülüş olarak tanımlanabilmektedir. Hollywood gülümsemesi için hastanın ağız yapısında bulunan tüm sorunlar giderilmektedir. Hastaya uygun olarak hangi yöntemlerin uygulanacağına karar verilmekte ve buna uygun olarak tedavi planlaması gerçekleştirilmektedir.

Diş beyazlatma işlemi ile sararan dişler beyazlatılabilmektedir.

Kanal tedavisi hastanın ağrısının giderilmesini ve dişinin kurtarılmasını sağlamaktadır. Operasyon öncesinde dişte ağrı varsa operasyondan sonra birkaç gün boyunca da hassasiyet oluşabilmektedir.

Kanal tedavisinde işlemin yapılacağı bölgeye lokal anestezi uygulanmaktadır. Böylece hasta tedavi esnasında hiçbir şekilde ağrı hissetmemektedir.Hasta hiçbir şey hissetmeyeceğinden dolayı işlem oldukça rahat bir şekilde bitirilmektedir.